Dette opplegget ble utarbeidet og gjennomført før ny læreplan ble iverksatt, høsten 2020. Kompetansemålene som oppgaven opprinnelig bygger på, baserer seg på KDA1-01. I denne bearbeidelsen er mål fra KDA1-01 erstattet med mål fra gjeldende læreplan, KDA01-02.
I ny læreplan finnes støtte til kompetansemålene for denne oppgaven særlig i kjerneelementene designprosessar, form og funksjon og teknikk og materiale og i grunnleggende ferdigheter som å kunne skrive, å kunne regne og digitale ferdigheter. De grunnleggende ferdighetene er berørt på ulike punkt, men spesielt aktuelt er dette å visualisere informasjon ved hjelp ev egne kunnskaper om visuelle virkemidler.
Kompetansemål etter design og arkitektur 1 (KDA02‑02)
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
- bruke ulike metodar innanfor kreativ idéutvikling, individuelt og i grupper, for å gjennomføre og dokumentere ein designprosess
- teikne og visualisere rom og form ved hjelp av analoge og digitale verktøy
- teikne snitt, plan, fasade og projeksjonsteikning og velje formålstenleg målestokk
- vurdere og utforske kvalitetar ved form, farge, materiale og teknikk, og bruke erfaringane i sitt eige praktiske arbeid
- prøve ut konstruksjoner, form og funksjon gjennom å byggje modellar og prototypar fysisk og digitalt
Kompetansemål etter matematikk 1P (MAT08‑01)
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
- tolke og bruke funksjonar i matematisk modellering og problemløysing
- bruke digitale verktøy i utforsking og problemløysing knytt til eigenskapar ved funksjonar, og diskutere løysingane
Kompetansemål etter matematikk 1T (MAT09‑01)
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
- formulere og løyse problem ved hjelp av algoritmisk tenking, ulike problemløysingsstrategiar, digitale verktøy og programmering
- lese og forstå matematiske bevis og utforske og utvikle bevis i relevante matematiske emne